Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, August 3, 2011

Safee Sali & Amirulhadi ~Kami Bukan Monyet

okeh berita basi tati tatap nk publish


Berita Harian (sumber asal) sebentar tadi mengeluarkan laporan yang mengejutkan ramai pihak mengenai isu penghinaan melalui Twitter yang dikeluarkan oleh Hidayah Shahril – isteri kepada ketua pasukan skuad Singapura, Shahril Ishak.
Hidayah Shahril menyamakan tindakan Safee Sali & Amirulhadi seumpama ‘monyet di atas padang’ sejurus selepas perlawanan antara Malaysia & Singapura di Stadium Nasional Bukit Jalili pada 28 Julai lalu.
Terguris dengan kata-kata itu, Safee Sali menuntut agar Hidayah Shahril membuat permohonan maaf secara terbuka kerana ia menyentuh keperibadian seorang pemain profesional negara. Lagipun, Shahril juga merupakan sahabatnya yang turut sama beraksi di Liga indonesia. Malah, Shahril pernah meminta jersi yang dipakai oleh Safee Sali sebagai tanda persahabatan ketika perlawanan tempoh hari.
Safee Sali menyatakan bahawa dia memandang serius akan perkara ini namun masih belum tergamak untuk membuat sebarang tindakan undang-undang. Padanya, sudah cukup andai kata Hidayah Shahril memohon maaf dan menyatakan kekesalan serta berjanji untuk tidak lagi mengulangi perbuatan tersebut.
Menurut Safee lagi, pasukan Singapura & Malaysia akan lebih kerap bertemu pada musim depan, maka dia mahu isu penghinaan ini diselesaikan dengan segera supaya tidak timbul suasana yang dingin antara kedua-dua buah negara kelak.

5 comments:

eddy syrol said...

biarkan lah si luncai terjun dengan labu-labunya... org takde ilmu akan tunjukkan dia takde ilmu..itu je

janevanessasandra said...

pissed off by this young lady.they did win,so what.

afeb pilah said...

haisyooo...nk kutuk pn jgn la smpai kantoi...

Sekamar Rindu said...

salam...


tak perlu dilayan oeg yg mengutuk mcm tu....

misz sheyla said...

@eddy syrol~ tu la ....

@janevanessasandra ~ kan...menang diam aje la.

@afeb pilah~ mane tak kantoi, pakai twitter..

@sekamar rindu ~ salam

yup.... tapi bg pihak safee die just xmo dorang gaduh2 nanti pasal dorang akan selalu jumpe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...