Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, August 16, 2011

Perkara-perkara yang membatalkan puase masa kecik2 PART 2

1.jangan kau mandi, mandi pagi aje boleh...

haaa....ini memang parah..balik sekolah tengah panas2 tu memang hati gedik aje nak g mandi...kalo mandi t kakak aku citer kat orang lain yang puase aku batal...padahal mandi aje pun...tengahari kot...

 2. jangan pakai or xleh tengok benda seksi
seksi yang aku faham dulu mase kecik2 adalah perempuan...walau lelaki tu x pakai baju aku xde cakap die seksi, cume aku cakap eeeee x pakai baju, x malu..kalo perempuan pakai skirt aku akan labelkan die seksi....

3.siang xleh tidur
penat cam mane pun jgn tido...ko kalo ko tidur siang sok mesti ade ejek2 ko x puase....pasal kakak aku hebahkan...padahal die boleh aje tido.....
kakak aku : aku tetido..xpe x sengaja...
=,=''

 4.jangan korek idung atau korek telinge
yang ni aje aku ase ape yg kakak aku kate tu betul..xleh korek idung atau telinga...yang semua menyimpang

PART 1

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...