Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 9, 2011

Korang Rase Annoying tak bila.................................................

Alkisahnye ade la kenal ngan sorang budak ni...
baik budaknye...
boleh tahan cantik
baik budaknye
PERAMAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
sampai kadang2 tu soklan tak logik die tanye....
memula kenal selalu gak la tegur2 die kan..yela aku nk kan peramah gak...
kadang tu kalo die baru balik keje aku tegur la sekadar berbasa basi

aku : hyep..baru balik?
dia : haah..hari ni sibuk sangat , pagi ade briefing , pas 2 bahagi kumpulan...bla...bla...bla..
T___T ok ...fine memang die seorang yang peramah..aku suke

aku nampak die balik keje lagi
aku:lambat hari ni balik..
dia : tu la..hari ni...bla...bla...bla....bla....bla.... tau tak pagi tadi bas lambat bla...bla...bla...bla...blalla......................................................................................................................................................................
T___T peramah ok

aku nampak dia balik ag...kali ni aku tamoe tegur dah...aku nmpak die aku senyum je

dia: penat la, lambat ari ni...bla...bla...bla....bla....bla....bla..............................................................................................................................................................................................................................................................

=,= !

********************************************************************************
dia:emmmmm sedapnye bau masak ape...
aku: erkk??? mane ade masak pape...
dia: tipu la sedap je bau
aku : tak la ne ade..


dia: eh buat sendiri ke kentang ni???
aku: haah, kentang wat sendiri, potong2 sendiri
dia:rajin nye...

kekdahnye soklan...logik la sikit kan kot ye pun.....tapi aku faham la..die cuba untuk menegur..kdg2 tu die tade topik tu yang sampai tanye soklan2 sengal.... tapi at least die try la kan...

"pinjam kasut pink??? tu bukan aku punye tu kawan aku punyer................................................"
tak boleh bla

1 comment:

scha_imal87 said...

cantik nya kasut sukan...kO buat sendiri ek??...nape aku d libatkan??..kO tdO luar mlm ni...
=.=!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...