Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 2, 2011

bile brader sebelah aku ni nak blah...sila pergi okey..aku nak santap ni...kang terserlah pulak ketidak ayuan aku..sungguh tak sesuai...

arghhhh..bau kari ayam tadi menyucuk2 idung aku.....perut aku da mule meronta2 mintak di isi...tapi spoil betul la..brader kat sebelah aku ni x bla ag...cepat2 sikit wat keje boleh tak????? huh makcik seko tu pun satu..panggil la brader ni dtg pagi tadi ke ape nk baiki tenet..ni panggil da tengahari..da clash ngan jadual makan aku....grrrrrrrr

memang la nak makan boleh..tapi nanti kang ilang lak identiti gadis melayu yang ade dalam diri aku ni kan.... spoil ok..spoilll..cane aku nk makan ikan dengan penuh sopan santun???macam mane aku nk makan ulam cicah sambal belacan dengan penuh tertib??? ceciter..ceciter??macam mana aku nak abiskan nasi cam ni??? ag satu biasa waktu lunch lampu office akan ditutup..so aku akan menikmati juadah dalam keadaan yang samar2...baru romentik gitu..ni tak ..lampu xpadam2 ag ni...ughhhhh..... sesiapa tolong heret brader BTM ni pergi...sila datang kembali selepas waktu rehat...sekian terima kasih

7 comments:

Nor ' Atikah bt NorBaki said...

hahahhahah ika pon kalo ade brader yang muka ala2 romeo tu... serius susah nak fokus weeiii.... control di utamakan dulu... hehhehe

Lulu caldina said...

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/03/kakpahs-giveaway.html

hamzah ian said...

hahaha.. lawak ko ni

misz sheyla said...

@Nor atikah Bt Norbaki~brader 2 xde pun muke romeo..muka die cam bru bangun tido je...serius je wat keje...hahahaha..tapi kalo yg ensem tu mang setuju 100% la..susah nak fokus..

misz sheyla said...

@lulu Caldina~ nanti kite join ye :)
@hamzah ian ~ wooooooooo.... kelakar ke??? sebab aku suke bace blog ko kot..huhu

Hafeiz86 said...

kontrol sangat ... hahahahahaha...

misz sheyla said...

@hafiez~ ane plak kontrol...aku rileks je..kang takut kang brader tu bawak mulut lak kate aku x sopan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...