Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

BANNER BEN ASHAARI

Latar belakang
nama penuh tak payah la kot ..sangat bahaya
panggil shila je...ramai yang tanye aku asal panggil shila padahal nama ic lain..hoh tu ko kene tanye mak n abah aku....tapi nenek aku  panggil aku kila..n adik2 aku suke panggil aku fumakila konon2 nk ejek..tapi sikit pun aku tak peduli walopon kdg2 terguris perasaan aku...
lahir ni PAHANG...membesar di K.Lipis, sekolah rendah di K.Lipis, sekolah menengah di K.Lipis, smbung study di PAHANG tapi keje di K.Lumpur...
dulu2 kalau orang tanye dok mane mesti aku jwb duk KL...seme tak caye pasal aku cam pure dak kampung..tak suke tau...betul la ai duk KL..
Kuala Lipis tu KL ape....
umor 24 ..muda ag pe..kerja di teeeeetttttttt

Profesion anda sekarang ?
mestilah pekerja cemerlang..huaaaa
kalo takmo bagi detail bleh??
bleh kot...
aku kerja dekat2 Bank Negara

Blog peberet
banyak ouhhhhh


eh pasal ape laki je seme..gatal ouhhh..tak la ade ag

banyak la...........

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
tak de kot....cume tak suke dengan blog yang dah sepuluh tahun tak hapdet2..benci taw...

Impian anda terhadap blog anda
biarlah jadi blog yang berinfomasi tak macam sekarang..macam rojak aje blog ni..huhu dan semoga blog saya terus dikunjungi...aitceh

10 comments:

udin said...

hi owg KL.. ni owg penang mai melawat.. hehe.. ;D

cik ayin said...

pahang jugak la..datang dari belog abg ben :)

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blogger ikut negeri;)

apisv2 ikut negeri johor

Novelgurl said...

Salam kak Shila ^^

sy owng pahang gak tp ckp NS..hak2.

solo molo said...

0rang k0lumpo datang menjengah...

nadiemsharmz said...

salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

jom jengok cni lak ;;;;

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Mutiara Bernilai said...

slamat pagii

org kuantan dtg menjengah..

jum jd kawan jum! :)

dah folow kamu dear..

mas.saari said...

singgah n follow dari segmen BA
salam perkenalan dari org Temerloh..

seronok dapat kenal dgn blogger2 dari negeri2 lain!

Kei Seichi said...

orang melaka datang melawat dari blog abg ben..
salam perkenalan...
http://geekzster.blogspot.com/

pRiNCe said...

selamat berkenaln..
prince blogger kl..
jom jadi member...:)_

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...