Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, March 14, 2011

Gempa Bumi, Tsunami n Gunung Berapi

Pagi tadi dengar berita dalam radio yang gunung berapi di jepun sedang memuntahkan debu2 panas, maknanya bila2 mase je gunung berapi tu boleh meletup...agak2nye macam mana la diorang nak bangun balik lepas kejadian ni.. yup mungkin die orang da fikirkan kemungkinan2 ni tapi yang ni aku ase paling teruk yang berlaku... hal gempa dan tsunami tak habis lagi sekarang gunung berapi pulak..semoga sama2 la kita berdoa untuk mereka dan rakyat Malaysia yang berada di sana..


tapi dalam2 kesusahan orang macam ni masih ade lagi yang mempersendakan kejadian ni....kalo tak ase kesian pun at least diam aje la...mungkin die cume ingin bergurau tapi tak kena tempat...


mungkin dia dah mintak maaf ..ntah aku tak tau.....

1 comment:

naim said...

Kesian kat artis malaysia makin tak takot peringatn ALLah di Jepun.

Kesian.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...