Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Sunday, March 30, 2014

Makan Time - Sushi la pulak


Aku pernah makan sushi sekali je masa duduk kl dulu, itu pun housemate bagi,
Tekak melayu aku betul2 tak boleh telan
Baru-baru ni masa pergi econsave dekat jalan reko tu tiba-tiba encik suami Tanya
Nak makan sushi tak????

Dah Tanya teringin la pulak kan….
Aku pun ok la kita try tapi jangan beli banyak
Tapi selera aku tak bekerjasama dengan pemikiran aku
Sudahnye
 macam biasa, tekak orang kampong aku tak boleh telan sushi…sekian
Tapi kalau takoyaki aku suka…nyummmmmmmmmmm

1 comment:

Rai Ourkizuna said...

sushi murah tak sedap.. kalau nak try sushi saya rekomen makan sushi yang premium jual kat restoren.. kalau jenis jual kat pasaraya ni mmg tak sedap..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...