Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, March 28, 2014

Itik Panggang Abdullah Chan


hoih, lama gila dah tak makan dekat Abdullah Chan..
tetibe Encik Suami kata nak makan itik panggang
aku pun ape lagi, aku on jela
tapi xmakan kat kedainya pun
tapau bawak balik...
seronok sikit makan sambil tengok tv kan...
kot tak habis boleh simpan, lapar makan balik

itik panggang
kailan ape ntah
butter prawn
yg kuning tu dimsum tak salah aku...

makanan die kali ni kurengggggg sikit...
nak2 itik panggang die..ntah nape...ke selera aku yang kureengg sikit hari tu...

2 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. wahh bestnya makanan. tak pernah lagi masuk restoran Abdullah CHan. macam nak try rasa je. hehe singgah menabung ford sini ~~~

Rai Ourkizuna said...

abdullah chan, mohd chan.. semua tak pernah try lagi.. tapi teringin nak makan dim sum..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...