Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 25, 2013

English Cotton ala-ala Vintaj gitu

ENTRY MELEKAT
SCROLLLLL UNTUK N3 BARU
Dalam pada aku bersenang lenang menantikan kerja yang bakal tiba, maka sempat la aku memikirkan baju raja aku untuk tahun ni...
seingat aku family aku belum decide lagi nak kaler apa untuk tahun ni,
"family" yang dimaksudkan ialah kakak Shima aku...
asyik die aje decide kaler ape...
taun lepas aku decide dorang setuju..lepas tu tengah tahun kaler berubah sebab kakak aku nak kaler lain...
nampak tak permainan autokrasi dia disini???

raya lambat lagi kan???
ye aku tau tu......
tak kan la nak tunggu last minute baru nak terhegeh2
aku bukan macam korang...
aku ni jenis yang susah sangat nak cari baju kurung siap...
sebab lengan baju tu pendek...
senteng sangat la sampai atas lutut baju tu..
kain ketat
baju ketat kat ketiak...
maka satu2 penyelesaian aku adalah beli kain sendiri dan tempah kat tailor

Bagi korang-korang yang suka dengan kain cotton meh jenguk2 kat sini design dia..aku belum upload dalam fb lagi gambar ni..ni kire teaser la...
kain cotton ni kire ala-ala vintaj gitu coraknya...shantek tol kak tonnnnnnnnnnnnnn.....'
















SOLD OUT







SOLD OUT



SOLD OUT
SOLD OUT


MAHAP LA YE KAWAN2 NUMBER TUNGGANG TERBALIK...



yang ni english cotton...kalau nak cotton lain 
nanti kak ton carikan ok...

SEMUA KAIN 
- 4 METER BIDANG 45
- RM 75 

EC 9 - PAISLEY PURPLE PINK
EC 12 - COKLAT CAIR BUNGA PURPLE
EC 13 - COKLAT CAIR BUNGA HIJAU
EC 14 - HIJAU

KOD LAIN SAMA MACAM GAMBAR


2 comments:

Condoriano said...

Dah macam corak-corak lukisan pula tgk kain-kain ni xD
Ada zebra punya pattern lagi.

Anonymous said...

slm singgah balas & follow sini 1376. Menarik corak nyer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers