Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, April 12, 2013

LAN TODAK SMK Tun Hussein Onn, Penang dah kena tangkap



Tadi terbaca dekat  blog FD yang budak2 yang belasah ketua kelas dorang dah kena tangkap...
seyesli aku rasa kesian pulak dengan diorang
kesian dengan mak ayah diorang
aduiiiiiii mau hari2 nangis mak korang dik, memikirkan masa depan korang..
jangan kata budak-budak, orang besar pun kadang2 xde pertimbangan...
orang besar pun buat dulu baru berfikir...
yang paling aku sakit hati hati, membe2 diorang yang rakam , dan duk gelak2 ..
aku rasa membe diorang paling bang*ang sekali...
aku rasa polis patut tangkap sekali membe2 yang duk rakam gambar,
yang duk gelak2 ...
tapi sengal tak buat apa2..sama ada tolong leraikan ke ape ke...
seyes aku rase yang paling tak de otak adalah orang yang merakam dan duk gelak2 masa situasi ni berlaku...
aku pergi blog budak ni baca macam2 komen korang bagi...
ade yang nak pukul...
ehhh...ape bezanya korang dengan dia?????
korang pun pembuli jugak ...pembuli siber...


*harap sangat kes ni jadi pengajaran pada semua...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...