Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 4, 2013

Arianna & Bvlgarigirl Pentipu kah beliau???


aku memang suka baca blog arianna a.k.a Bvgarigirl ni...
cerita pasal kevin..pasal clara...owhhh kevin itu sangat sweet ok...
last dia update mase g kk kot jumpa kevin..
gile ko..senyum sorang-sorang aku baca post die...
oleh kerana dia dah lama tak update aku pun saje je la klik blog dia..pasal aku memang follow dia...
tapi invite reader only...
aku try google...
kuar banyak gila blog cakap arianna ni penipu.... 
penipu ape pulak ni????

ni yang aku copy dari blog orang...aku dah lupa blog mana... tapi aku dah mintak kebenaran...kalau tuan blog tersebut baca post ini , sila kenalkan diri so aku boleh kreditkan blog beliau..

aku pun tak tahu betul ke idok cerita ni..semoga tuan badan boleh tampil merungkai segala kekecohan yang berlaku, dan menerangkan perkara sebenar...

***************************
Aku siap email balik BRB tu inform pasal forum tu. Nda payah kamu try buka forum tu, it needs permission.
Pastu, bila aku buka blog Alia ni pun ada cakap benda yang sama. I was in denial.

I dont believe Arianna Mellisa is fake.
I want to believe that all this are just rumours.

psstt**to arianna ...kalau betul hanya mereka-reka cerita pasal hidup kamu dan kevin , please habiskan cerita tersebut...pasal aku memang minat betul ceritanya... peminat fanatik kevin... peace yawww....

alaa...chill la korang...die bukan tipu duit orang pun kan....

2 comments:

sueada said...

ye ker?
saya pn slalu baca blog dia. dh lama xjenguk dia.
so sad, klu dia buat mcm ni.

Dayz J said...

Babe, sorry baru terperasan u comment dekat my entry about Yana. http://zyadhariz.blogspot.com/2013/01/arianna-bvlgarigirl.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers