Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, April 2, 2013

Lama sangat tak baca REMAJA uols


majalah remaja ni aku baca masa aku sekolah menengah...
majalah ni kan keluar sebulan 2 kali..
makanya aku dan kakak aku dah janji...awal bulan die beli, tengah bulan aku beli....
dari majalah remaja jugak yang buat kitorang gila novel...
time tu minat baca ombak rindu..
dah abes baca mesti tak  sabar nak beli keluaran seterusnya...
sampai aku ngan kakak aku, menggagahkan diri call kak ngah aku, suruh beli novel ombak rindu lepas baca dalam remaja...
lepas sekolah, sambung study aku dah x beli pape majalah lagi....
aku dah lupe ape ntah isi kandungan dalam tu...

balik jb umah mak mertua very the boring...
belek2 majalah adik ipar aku..
amek ko..majalah remaja die bertimbun
belek satu2...
tersengih..teringat pulak zaman dulu2....time gila dengan majalah n..kumpul duit ko, minat punya pasal...
kahkahkah
banyak jugak tips2 untuk kita, walaupun kita sudah menjadi remaja kelas atasan...
cik adik ipar,.. nanti beli lagi banyak2 okeh..senang kakak balik nak bace...ngehngehngeh
Aku suka cover yang ini



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers