Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 3, 2013

Dah tua masih tak malu teguk air haram!!!!


suatu hari aku naik ke cafe...macam biase beli makanan...
kali ni aku g dengan si kitun , aku tak ingat kenapa dak ain ngan dak dya tak ikut...
sampai kat cafe, mata aku terus bluetooth makanan kat sane..
sekali si kitun membebel kat belakang

"eeeuwww..grosss"
"asal??" aku tanye dia

"ndak ku sangka cafe ni jual air2 mabuk" jawab si kitun dengan muka yang serius macam nak muntah
selamba pulak tu pakcik2 kat sini minum , dah tua masih nda sedar diri" 

"air ape??? mane pulak dia jual air mabuk2 kat sini...!" aku pelik gak, tengok keliling cari air ape yg die maksudkan...

" tu ko tengok atas meja depan ni" si kitun muncung2 kan mulut tunjuk
"ko jgn pandang terus kalau ku tunjuk, nanti pakcik tu perasan "

aku pun tengok la atas meja orang tu

"anduuuuu , jangan kasi tengok dulu, nanti pakcik tu perasan "

ohhhhh air tu ke???? geram aje aku nak ketuk dak kitun ni.... tu bukan air mabuk la..tu air gas la.. air gas........ bukan arak ke ape.......!!!!!!

"ya ka...aku pikir air arak!!!"

adoii la budak ni!!!!!

korang tau air apa yg dimaksudkan????

gambar dari blog niezzareenamemory02


3 comments:

Princess Feyqa said...

Arak akar hehe (root beer) kan? haha

Che Rosliza Che Mat said...

itulah manusia...makin tua..makin menjadi-jadi..

Nastyna said...

Hehhee nasib baik si Kitun pergi ngan u, kalau tak, dah kena fitnah pakcik tu. hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...