Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, July 22, 2011

my bad T__T

pagi ni dengan semangatnye aku kuar dari bilik terus ke dewan nak setup lcd pe seme..... semalam dah problem gile2....harap hari ni keadaan lebih terkawal....tapi sampai2 aje kat dewan laptop xleh connect ag ngan LCD...demmmmmmm T___T

problem lagi....gilak r..aku tak suke..dari dewan kosong sampai dah penuh orang x leh joint ag...gile ko.....aku dah cuak......berpeluh gak dak hafiz try ...tapi die godek2 kat laptop aje....aku duk kat LCD....try pinjam laptop dak ain...laptop da sampai still x leh join....aku cuak gak la..tapi konon2 cover cun aje....ptuiiiiiiii

tetibe dak hafiz g kat LCD

dak hafiz : eh sella ko cucuk kat mane ni???
aku : eh kenape???/ aku salah cucuk ea...
dak hafiz: yela....cucuk kat atas la!!!!!!!
aku : haaa......mane aku tau la....... T___T

dem... demmmmm...demmm.... sia2 aje aku berpeluh2...rupanya aku salah cucukwayar,.. tapi aku ase tu seme bukan salah aku...hahahahaha aku dengan bangganya menyerahkan semua kesalahan ni pada dak hafiz...hahahhahaa....pasal die tak tengok wayar  LCD yang aku cucuk tu,...hahahhahahhaa boleh tak gitu?????

3 comments:

lurun namzar said...

senyummm... :)

Ha Fei Z said...

hahahaha... penat aku kontrol kat depan tu... eh?.. salah aku ke?.. huhuhu... aku minta maaf la ye...

misz sheyla said...

@lurun ~ huhu mang kena senyum aje..... xleh nk wat pape...

@hafiz ~ ye salah ko... hahahahahaa...baik aku maapkan....papepun mekasih la sebab ko tolong kitorang hari tu..harharhar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...