Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, July 12, 2011

Ayah Kau Pesan...

Semalam aku jumpa ayah kau
Dia ingat lagi kat kau tapi kau ingat ke kat dia 
Dia nampak macam risau je... 
Aku tanya kenapa nampak macam risau je??
Dia jawab "Pak Cik teringin nak jumpa anak pak cik"..
Dia cakap kalau dia tak sempat nak jumpa dengan kau
Dia ada tingalkan pesan..

AYAH KAU PESAN..
Jangan kau lupa pada Tuhan
Takut nanti Tuhan pula lupa pada kau.

AYAH KAU PESAN..
Bila berkawan jangan berperang
Takut nanti kalau sakit, takde kawan yang hendak datang.

AYAH KAU PESAN..
Kalau kau sesat, janganlah malu hendak bertanya orang
Supaya kau boleh nampak jalan pulang.

AYAH KAU PESAN..
Bila dah senang nanti, jangan kau lupa pada ibu bapa
Takut nanti kau jadi macam TANGGANG anak DERHAKA!!

AYAH KAU PESAN..
Jangan lupa segala pesan
Sebab tak ada apa yang dia hendak bekal
Kerana dia sudah pergiI ke BATU NESAN!!!

Sayangi dan hormatilah bapa,ayah,abah,abi,babah,daddy,dad dan segala apa yang anda panggil seorang insan yang bergelar bapa dan suami sementara mereka masih hidup.

2 comments:

Shawn Razaleigh said...

hahahha. kelakr2. palah, boleh tahan jugak


meh jemput singgah

misz sheyla said...

kelakar ke??huhuhu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...