Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, July 16, 2011

Keputusan Liverpool vs Malaysia

jap lagi ni berlangsungnya perlawanan Malaysia vs Liverpool..kompem2 LRT ke sri Petaling full...arghhhhhh...cane aku nk jejak kan kaki aku ke bangi hari ni... itu baru LRT ..lom Kire  komuter..sesak giler dow.....hari ni kawan aku sorang g tengok kat stadium..kawan die belikan tiket katenye...bile aku suh die amek gambor malu katenye.....henpon die cokia aje... =,='' lek r derrr....orang lain pun cokia gak....alaaaa...setakat nikon tu..ape la sgt...kuikuikuikui......

oh..ini first time liverpool datang Malaysia kan????? hohoho..penyokong, pengyokong liverpool mesti penuh stadium hari ni..kalo aku yang datang aku akan pakai jersi Malaysia kot...hhahahahahaha sokong produk tempatan la babe....

aku tunggu kawan aku balik aje la untuk keputusan penuh malaysia berape jaringan liverpool berape jaringan..... aku harap hari ni Malaysia boleh menang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...