Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 19, 2013

Yun nam betul2 free ke???


oleh kerana kadar keguguran rambut aku sangat teruk
so Encik Suami tergesa2 sms yun nam bila nampak iklan dalam tv
aku cakap tak payah...
ntah ye ntah tak free...
tapi die kate cuba la dulu...
then aku malas nak cakap ape dah...ikut suke die la...

lepas tu si YN pun call set temujanji...
tiba hari temujanji, aku masuk la YN
so first die scan kulit kepala aku dulu untuk tau ploblem lambut anda
jika satu lubang dikepala tumbuh 3 helai rambut bermakna kulit kepala anda tidak bermasalah
tapi bila aku scan
humangaih...
kelumumur a.k.a kotembe...
dasyat gile aku ase.....berminyak

so die suggest aku amek dandruff punye treatment cost around RM 2 k ONLY!!!!!
amboihhh..memang tak la kan...
so aku tolak..
aku cakap
tak nak, saya datang nak wt treatment free sahaja
dan dapat free gift mcm yang dalam tv cakap....
so perempuan tu macam berbelah bagi...
terangkan lagi pasal rambut aku pung pang pung pang
aku still cakap aku nk test yang free tu dulu, kalau ok baru aku fikir untuk buat apa2 treatment...
dan aku tak de bajet sampai 2 k...
baik aku beli laptop...

so bila aku cakap macam tu die kurangkan pakej aku...dapat pakej RM 500.00
tapi hanya untuk vitamin rambut dan FOC shampoo Ginseng...
aku akan dapat 10X treatment untuk bagi vitamin pada rambut.....
bila dengar macam tu Encik suami terus setuju, 
so sebelum pape die mintak aku bayar RM 150.00
mungkin takut aku tak nak ambil pape pakej kot..
sebab aku sangat menolak mentah2 apa yang die cakap
cehhh...aku dah agak...die tak kan bagi free punya tanpa amek sebarang pakej die...
Encik suami pergi bayar di kaunter, 

aku dibawa untuk pergi cuci rambut 
dan diberi rawatan ginseng secara "percuma"
mula-mula shampoo ginseng
bau die serius tak best
macam bau batang kayu...
lepas shampoo terus die buat rawatan ape ntah...mcm inai letak atas kepala aku...
rasa macam ginseng jugak
tapi aku tak pasti.....

tapi seyesli lepas wat treatment tu kepala rasa ringan sikit...
sebab die urut sikit2 kepala ko....
bila dah siap semua tu die akan scan sekali lagi kulit kepala ko...
ok serius kelumumur dah hampir tiada, kepala lebih ringan...
dan aku dapat "percuma" produk die......
tapi aku rasa berbaloi la kot dengan harga RM 500 = 10 x treatment
lagipun bukan kena bayar terus RM 500 tu sekaligus...setiap kali buat treatment aku boleh bayar sikit2...


ni la ghope barang "FOC" tersebut...bila nak wat next appointment ni..x sabo pulak ase nak g yun nam...


4 comments:

nazayiena said...

Wah baiknya hubby belanja buat rawatan rambut,semoga lps nie xde dah masalah rambut.

Syazana Zainn said...

mmg dia bg FOC -- tp nnt dia akan charge macam2.hihi


dah pernah kena.


tp rawatan dia bagus, just mahal jek -_-

Unknown said...

@nazayiena ~ first time je die semangat bayar,...tengok la lepas2 ni mesti liat nak bayar..tapi harap2 die bayar semua..hehe

@syazana~ kannnnnn... mase ckp nk buat yg percuma aje , mcm2 die kempem suh amek pakej ni la pakej tu la.. tapi ok la treatment die..cuma mahal aje..

Fatin Diana said...

tu la, iklan tv tu nak promo je. bila pegi tiba2 kena bayar. nasib baik akak tanya dulu en

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers