Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 27, 2013

Adakah aku sorang je rasa Jihan lagi better pada Neelofa dalam MeleTOP


First aku tengok meletop kat astro
aku rasa sangat jengkel dengan neelofa
neelofa cam mengada-ngada...
ntah la..kenapa aku rasa menyampah dengan die..
terus laki aku kate..eh gediknye pompuan ni..alih tv lain..terus aku alihkan
tapi ade suatu hari tu aku tengok Jihan lak jadi Pengacara...
aku stay dari awal sampai abes siaran MeleTOP ko tau...lepas tu tukar dengan Neelofa balik...
urghhh terus tak minat....
adakah aku sorang je rasa macam ni???
ke korang pun sama.????
tengok Nona ok je ...
tapi tengok meletop 
puiiiihhh..serius aku rase macam gedik n mengada sangat ....
maybe die nak buat ceria2 kot.. tapi pada aku fake n tak jadi....

ohhh plish...aku sangat nyampah tengok meletop kalau ada nelofa ni
tapi seyes aku suka kalau si jihan yang jadi pengacara meletop
kadang2 tengok parodi aje...pas tu alih siaran lain pasal nyampah tengok nelopa mengedik...


10 comments:

ftdanisha said...

sama la..xbrp kenan ngn neelofa jd pngcara..kdg over
tengok Meletop pun sbb nk tgk Parodi yg menjadi2 tu hhahahaa..lwk kn jihan n azrul

laskar pelangi said...

tak suka jugak lopak!eiuwwww!

tashira sha said...

hahaha. same here :D neelofa memang tak cun jdi pengacara.

Unknown said...

@nur danisha~ same la kite..tgok parodi aje...tu je yg best...

@laskar~ gedik kan die...

@tasya ~ cun maksudnya sebgai pengacara ke muka die yg tak cun...hewhewhew...tapi seyes tak berknan ngan die..better lagi jihan kan..

laskar pelangi said...

hihi balas kat sini jela..tgk takde chatbox,heeee

saya amek course industrial computing :D

Nastyna said...

tak pernah tengok meletop ni, dulu kat nona pernah la nampak dia macam ok, tapi filem dia pun saya tak minat hehehe.

HyRoSSa NeNy said...

aku mmg dr dulu , kini , tapi tak pasti la selamenye ke tak *erk* mmg tak minat neelofa sbb aku ade sense mengatekan yg die ni mcm over n rase bagus... ke aku je ade sense tu ke tatawuk la... ;p

Unknown said...

sama la dgn akak...mmg tak minat tgk dia mengacara meletop tu,klu nona ok la sikit

Puan Kutu said...

same goes to me..tak suka gak,kt meletop mengada tak tentu hala..nona pun tak tgok..pendek kata mmg tak minat neelofa,boleh?haha..

Anonymous said...

Cantik saja x bermakna kalau hati x bersih dan telus. Control apa ntah...kesian kt nabil...byk2 la istigfar dan mengucap neelofa...sgt2 eeeeerkk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers