Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 5, 2013

Oh tempat kerja baru.................


dulu......
aku selalu komplen office tempat aku kerja
ekon kadang2 slow, kadang-kadang sejuk sangat
kadang-kadang panas...
eh..semekin tol aku rasa office aku...
ayat glemer aku selalu guna
" eh office lain tak macam ni pun kan"

dulu...
aku selalu cakap bangunan tempat aku kerja ni horror gila khinzir
bangunan lama,
banyak kisah hantu, hantan
perghhhhh menakutkan
" eh tempat lain tak macam ni pun kan"

dulu
aku selalu komplem pasal tangga
g keje naik tangga
balik keje naik tangga
nak g makan naik tangga
nak g toilet pun guna tangga
penat tau....
" tempat lain syok aje ade lif"

semalam bila aku lapor diri kat office baru

T___T huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
office lama lagi best.......
office dulu lagi best...
office dulu lagi seronok, dua ronok, beronok2...

tapi tu pandangan pertama aku la...aku belum masuk keje lagi kat office baru...
baru pergi melawat sejam lebih aje....

Ya Allah ...permudahkan lah 

2 comments:

Penjejak Mimpi said...

Opis br tu d mana?

HyRoSSa NeNy said...

ko kene transfer ke???? peliksss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...