Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, March 9, 2015

Untuk tambah susu badan

masa sebelum bersalin aku sangat2 positif yang aku dapat susukan anak aku ketika melahirkan nanti
dah keluar susu badan pulak tak nak keluar..
xde susu langsung...
so mula2 aku makan alfafa dari shaklee untuk tambah susu
tapi takut sophea kuning pulak
last2 adik aku beli ubat ni dekat Klinik As-salam 
dengan hot choc Dr Choice
harga mintak maaf aku dah tak ingat..
dah makan ni baru la Miss B rasa berat..
tapi susu tak nak kuar T__T
badan terus rasa nak demam...
itulah kepentingan pam susu time2 macam ni...


2 comments:

Allene typicalmommy said...

eh.. sama dengan apa yang lin amik dulu... tp tu la... tak berpanjangan pun.... nth la...

Ezy Loy said...

semoga susu tros bertmbah..
ade rezeki utk baby..
=')

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...