Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 24, 2015

Udang goreng kunyit Cik mah versi derhaka si tanggang


Terpengaruh dengan entry Cik Mah pasal udang goreng kunyit warna warni
semalam terus beli udang, dengan kacang buncis
carrot dengan jagung ade kat rumah....

sampai rumah bukak peti ais carrot tak ada...
ehhhhhh pulak....xpe la mane yang ade...
nak goreng ehhhh kunyit xde....
macam mane aku boleh lupe..kunyit dah abis...
last2 guna kari je T__T 
rasa ok boleh tahan..tapi nak jugak udang kunyit..
balik ni kena beli serbuk kunyit...

Dugaan betul kalau time puase ni...
pantang nampak orang post gambar makanan terus nak try..
Ganti puasa masih ada 32 hari lagi....
puase tahun lepas campur tahun lagi satu...sempat ganti 2 hari je lepas tu pregnant...
tak boleh puase sebab badan asyik menggeletar je...
tahun ni bertabahlah ganti hutang yang tertinggal... 

5 comments:

cik mah said...

Hehehe..ada ek versi derhaka..klaka bc...horay2...dpt gak makan kan..

MizzTina said...

waaaaa...meriah btl udang dia tu.. sy suka garing..

Ezy Loy said...

derhaka ngn resepi skli skala xpe..
ihiks

meazrynn said...

betul tu, puasa ni tengok makanan geram je..ikan goreng pn boleh terliur..sadis..hee..rin pun byk nak kena ganti ni..20 hari..wawawaa..bertabahlah kita ye..

misz sheyla said...

@cik mah ~ hahaha dah dpt dah versi kuning...

@mizztina ~ garing pun suka gak..kalau buat garing biasa kite xpeel kulit ngan kepala udang..baru feel

@ezy loy ~ kan..kan....

@meazrynn ~ tau xpe...bertabahlahhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...