Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 6, 2014

Review - Mistine White Egg Mask


dulu masa bujang-bujang aku ngan dak dya selalu buat masker telur campur tomato lepas tu tepek2 satu muka...
bila cuci best gile rasa...
lembut je kulit muka...
tapi dah kawen ni malas la pulak nak pecah2kan telur segala kan...
makanya aku beli mistine white egg mask...

dapat2 terus pakai kooo....
pakai mask ni kulit rasa sejuk je...bau die pun wangi...
lepas cuci muka boleh rasa kulit kita mcm moist2 gitu....
mudah guna, picit terus pakai
untuk hilangkan jerawat aku tak pasti...
tapi untuk hilangkan kotoran, whitehead ke segala benda alah tu boleh...

tapi aku cuma pakai sekali je benda alah ni...
so tak boleh la nak review lebih2 kan...
aku beli RM 10.00 je....
beli online...kena pandai cari k...
ada yang jual benda alah ni sampai 40 hengget.. 


1 comment:

MisS BubBLe said...

RM 10? wahhh, beli online kt mna? Nak tahu jgk..mcm nk try je yg ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...