Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 7, 2013

Soalan KPSL N27


lepas aku buat N3 soalan KPSL W27 hari tu..ada yang email tanya soalan KPSL N27....
Tanya cara nak jawab..kot2 la aku tau....
kihkihkih.... Awak tanya silap orang... saya baru lulus satu paper, paper A je....macam mana lulus, saya sendiri pun tak tahu...sebab masa jawab memang kelam kabut gile....soalan esei 3 jam x cukup der... sempat buat fakta je, segala pengenalan , kesimpulan , ayat bunga2 x sempat buat...saya sendiri pun tak tahu cara nak jawab dia macam mana.... tapi contoh2 soalan ada la..tapi x banyak...ada 2 3 taun punya soalan.... tapi aku rasa dah cukup untuk kite study
tapi aku rasa ada yang jual soalan2 KPSL N27 ni... tapi cam mahal sangat ... so sebab kedekut, aku redha aje la, berbekalkan contoh2 soalan yang ada pada aku, dengan tips2 yang senior bagi....

nanti aku type kat korang soalan die... ngan jawapan aku...tpi kalo korang rasa salah tolong bagitau jawapan yang betul.....
sebab aku xde geng study sama2 sekarang.....
dulu bujang2, aku dak fiza, dak ain ngan dak mazuin bergelimpangan dekat hall rumah kitorang , duk study sama2.. 
skang aku study bertemankan masterchef, happy together, hello counsellor,oggy n coackroaches ,spongebob, pretty little liar, inkigayo ,<---laki aku nyampah gile, kalau aku layan ni...
nampak tak masa study aku bile???time iklan... tu pun cuma sempat baca soalan...cari jawapan....buat tagging....nama nak baca bab lain..kirim salam...dan aku menyampah baca bab parlimen ngan tanah..sebab sungguh2 tak berapa nak faham....pasal kewarganegaraan pun sama....
ohhhh alang2 sebut pasal warganegara, korang jumpa tak bab yang kalau bersalin dalam kapal terbang tu....seyes aku pernah baca..tapi aku x jumpa dah dekat mana...puas gak aku belek2.....sambil layan kartun.....

owh aku ubah fikiran..ape kate aku snap gmbar aje soalan2 dia..pasal aku malas type... nanti aku upload okeh soalan2 dia..

2 comments:

HyRoSSa NeNy said...

aku lulus paper c je...hahaha

paper undang2 je lulus...yg len2...KANDAS...coiiii

Unknown said...

@neny~ hebat!!!! aku lulus paper A aje..kalo undang2 dah lulus boleh rileks2 la jawab next time...sharing sikit tips2 jwb soklan undang2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers