Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 14, 2013

Serius minat dengan Nik Aisyah Amirah -The Apprentice Asia


dulu2 suka tengok Apprentice yang donald trump tu...skang dah ada yang Asia haruslah aku tengok...dah tengok terminat pulak dengan Nik Aisyah Amirah 


nampak lembut2..tapi kalau dalam board room gile punya menjawab.....nampak tegas...
cuma dalam task nampak lembut sikit kot...
alaaaa lembut bukan bermakna lemah,...dah nama pun perempuan melayu
haruslah lembut kan...

**tiap kali lepas tengok mesti aku selalu berangan kalau aku yang jadi peserta ni, apa yang aku nak jawab pada tony fernandes...sampai sakit2 hati ni, bila diorang balas balik kenyataan aku...perghhhhh...baru berangan dah sakit hati...ko tengok la kalau betul2..memang aku tarik rambut sorang2..

2 comments:

Zura Lee said...

hai sheyla, thanks sbb singgah blog zura... sbg upah, zura follow ur blog..

HyRoSSa NeNy said...

AKU SIRIUS SUKE THE APPERANTICE... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...