Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, June 10, 2013

Mr Mama


Hari semalam ,yakni bersamaan hari ahad
aku bangun tido aje, tengok Encik Laki sedang memasak....
amboihhhhhhh....
tak pernah2 kalau aku ada kat rumah dia tolong masak...
lepas masak, cuci baju(jemur baju tetap aku yang buat), sapu sampah, mop lantai...cuci bilik air
Alhamdulillah, aku goyang2 kaki je sambil tengok tv...
laki aku lalu depan aku, terus aku cakap 
"Mulai hari ni, diistiharkan hari ahad adalah hari isteri2 rehat!!!!!"
die berhenti pandang aku
PAP!!!! kena jentik kat dahi...
sakit hoihhhhhhhh!!!!!!
ni mesti kes dengar ceramah kalau dah jodoh...
Mohon ASTRO perbanyakkan lagi ceramah2 macam ni...
Walaupun tak banyak, terkesan sikit pun jadi lah....
Mohon Ban ceramah poligami...
SEKIAN!!!


*** atau die nak perli aku???ah sudah.......


2 comments:

PinKy MoMMa said...

huhu ok la tu dia nak masak kan..boleh feeling jadi tuan tuan puteri menunggu santapan :P

fazrulnoor said...

bukan. dia mls nak marah..tido x bangun2..tu dia amik kptsn buat sdr. hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...