Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, August 10, 2012

SEmangat membara jadi buih-buih aje

kalau nak cerita pasal semangat ni tak payah tengok jauh2
tengok diri sendiri aje dah cukup
nak buat apa- apa pun semangat
tapi lepas tu semangat dah jadi tak hangat lagi.....

malas nak cerita dulu... panjang sangat 
esok2 la taip cerita pasal semangat ni.....


** semalam semangat nak g beli lauk kat bawah..last2 sampai cafe tengok lauk terus ilang semangat aku

4 comments:

nur anis said...

selalu semangat je..tapi tak jadi pun...huhu

MaryanaRHS :) said...

mesti sebab lauk tak menarik enn. haha

Cik Rongoks said...

semangat tu penting. huhu

misz sheyla said...

@nur anis~ kan...semangat kemain berkobar tapi lepas tu terus padam T_T

@Maryana ~ tu salah satu penyumbang sebab die..hehe

@cik rongoks~ tau xpe.... nak buat ape pun kena semangat walopon akhirnya semangat tu terkubur..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...