Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, August 4, 2012

Jual Nasi hampir nak basi..sengaja ke tak perasaan

Ergh.... kejadian ni 2 hari lepas kot...
mcm biase nasi beli tak masak..
begitu juga dengan lauk2
semngat nak berbuka ilang pas tercium bau nasi tu cam nak basi....
nasi masih panas ag sikit2 tapi dah ade bau....
terpikir gak aku...
xkan la dorang panaskan nasi semalam??
ke die memang masak pagi , nak tunggu sampai petang dah tak tahan...
tapi aku rasa maybe makcik tu perasan kot..
sebab 2 3 kali gak beli nasi ngan die..ok aje...
kali ni aje tak ok.....T__T
xpe la bukan rezeki kitorang

1 comment:

teratai said...

Pernah terbeli ketupat pulut basi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...