Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 13, 2012

Purajaya , putarjaya..purtajaya


aku tak tau la kenape
hari ni asyik salah aje buat apa-apa pun
padahal dah cek banyak kali 
padahal buat benda paling senang
buat tagging aje kot..
nak Buat tagging Putrajaya aje
memula buat jadi Wilayah Purajaya
dah print kasi gunting cantik2 baru perasan
okeh edit balik , cek bebetul
dah print gunting cantik2
dah jadi wilayah putarjaya
amboih....... 

edit ag sekali dah jadi purtajaya
nak kate sebab puase orang len pun puase kot...
ke sebab aku mengiyakan kate2 dak pija
die kate ni semua keje dak2 tadika
gunting dan tampal.....
bhahahah dah wat keje pun dah jadi cam dak tadika....

tadika berpendapatan tetap T___T

4 comments:

MizzTina said...

haiyoooo,gelak baca

Nazayiena said...

Byk ke sekali print tu?....

Cik Rongoks said...

ika pon penah kena cmnie. buat pe pon semua salah padahal dah tgk betol2.

L said...

hehe.. =) lapar sgt ni akak.. =P

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/08/6-nikmat.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...