Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 20, 2012

Kurus dengan herbalife

cerita pasal kurus ni kan, sejak sejak umur dah menginjak ke 20 + + + ni kan payah betul nak turunkan berat...
time puasa pun susah bebeno nak turunkan berat....
puasa turun 2 kilo.. raya naik balik 2 kilo T___T
mana tak nye makan tak henti....
aku memang tak gemar makan lemang , rendang etc....
kuih2 biskut2 memang aku tak makan
tapi minum air manis dan makan kerepek..
tu semua penyumbang lelemak dalam badan aku jugak....
adik aku baru 13 hari try herbalife ni....
dah turun 2 kilo......
siap ade orang monitor lagi die punye berat
kire kalau korang beli herbalife ni tak de lah beli sia-sia
makan bute2
ada orang monitor ok...
cek berat
cek kadar lemak dalam badan
complete pakej la...
nak kurus boleh nak gemuk badan boleh...
aku dah try minum semalam
kire ok la
aku masih boleh telan benda alah tu...
minum ngan air sejuk...
sedap gak
azam nak beli sebotol...
ade orang monitor berat
nanti kite update berat sebelum and selepas makan benda alah ni...
kalau korang sekitar lembah klang nak beli produk herbalife ni tatau nak cari kat mana boleh la email ctaziah@yahoo.com ...email je dulu..nanti kite cerita kemudian.....
till then...babaiiiiiiiii

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers