Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, August 3, 2012

Ikan bilis goreng lagi tempting dari makanan dekat bazar


Aku rasa sepanjang puasa ni ade la dalam 3 kali aje kot pergi bazar
pergi pun xtau nak beli ape..
pasal banyak sangat
kalau dah beli pun rasa die tak sehebat harge die...
setakat boleh telan aje la....
2 3 kali gak masak 
yang lain2 beli kat cafe bawah ni hah...
tapi seyes kalau nasi tu beli sebungkus aje kitorang makan berdua pun tak abis
beli sebungkus pun pernah makan kongsi 3 pun x abes...
pasal lauk betul2 xleh in ngan tekak kitorang nih...

tapi kan semalam kan dak fiza goreng ikan bilis + cili+bawang besar
perghhhhh nasi tak cukup ko tau....
memang selera betul la aku makan...
ase nak turun bawah beli nasi kosong ag...
makan ngan kicap sikit... perghhhhhh
seyes aku cakap memang terbaik....
makan tu aje pun puas....

gambar tadek pasal dah abes makan semalam tak hengat pun nak amek gambar
tapi aku gugel lebih kurang cenggini la rupe die


bhahahaha...ari ni beli bubur lambuk aje...nak goreng ikan bilis mcm ni ag...
selera sangat okeh...

2 comments:

Cik Sara said...

giler setuju!
Nasi putih panas + ikan bilis goreng/ayam goreng + kicap.. Terbaiklah.. Tak kiralah untuk berbuka mahupun bersahur..=D

misz sheyla said...

@cik sara~kan...lagi selera dari pape lauk 3 rase ke 4 rase ke...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...