Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 6, 2012

Nak Mampos agaknye....biar kena langgar kereta... tak halal!!!!


tajuk emo tersebut bukanlah daro aku..
tapi dari makcik indon yang niage makanan dekat area umah aku...
balik dari sogo sebetu lepas aku singgah la beli makanan....
dari jauh aku nampak ade orang ngah membeli...
aku pun tadek la nak pikir ape2...

sampai-sampai kat tempat tu, 
tetibe makcik tu cakap
"Nak mampus agaknye"
kena langgar kete bagus
memang tak halal
nak mampus!!!!"

cuak gak aku dengar makcik tu maki2
aku tanye la kenape

upenye ade orang tu beli nasi ngan lauk..
da la amek banyak dah dapat lauk terus blah.... x bayar duit....

" lauk ambil banyak 22 ringgit setengah lauk die....."
"memang tak halal...nak mampus agaknye"

oooo...aku nak cakap ape lagi kan....

aku mintak nasi...

berape makcik??

"1.50.... dah la mintak nasi banyak2!!!!!"sambung makcik tu lagi
nak mampos"
T___T 

dapat nasi aku pun blah.... 

terfikir gak , kesian, ade jugak orang yang wat mAcam tu bulan2 puasa ni...

4 comments:

Nazayiena said...

Ada juga org yg camtu ya main blah je.

MaryanaRHS :) said...

ish ish. banyak tu jumlah yang orang tu beli tapi tak bayar.

patut la makcik tu marah kemain

Hanie Dew said...

ish...kecut perut aku.dpt bygkan cemana. mungkin orang tu terlupa nk byar kot? sometime, it is not what it seems to be.

O CIKTEDDY said...

kesian je makcik tu..patut la dh hilang sabar.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...