Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 23, 2012

Bibir denyut-denyut


semalam dari pagi membawak ke malam, bibir aku tak renti-renti berdenyut...gile ah, sampai tak selesa jadi... Dak dya kate kalau bibir bawah yang denyut makna nye orang ngumpat ye ke???? kuang ajo tol..

kepada sesiapa yang tengah ngumpat aku tu sila hentikan sekarang okey..
sebab aku tol2 tak selesa bila bibir bergerak2..
aku jadi takut tau x..ntah penyakit ke ape...
xkan bibir aku nak membesar ag kot... 
hari ni dagu lak denyut2...
siyes aku jadi musykil kenapa... tapi tang dagu tak kerap sangat macam denyut kat bibir semalam..
tak tahu kenapa...
Korang ade idea tak kenapa????

eh...

SUMPAH AKU TAK CUCUK BOTOX EH...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...