Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, May 30, 2012

Telur Mawar



beberapa hari yang lepas ada seorang sahabat kata nak masak kat rumah.....
bila tanya nak masak ape...
die jawab telur mawar....Onion Icons
waaaaa....... aku n the geng ni membayangkan la mcm mane la telur mawar tu...
bile tanya, macam mana nak masak telur mawar???????
guring telurnya aja...campur lada sulah
potong bawang besar, tomato n sos...goreng.......

aku : oooooo macam telur bungkus ke telur mawar tu????Onion Icons
D: telur bungkus??? mcm mana tu???
aku: mcm yang ko masak tu la.. tapi kalau kat semenanjung kite ade letak ayam....
D: bukan ... aku punya ni telur mawar...MSN Onion Icons

seyes weh.. kitorang sangat menanti-nantikan telur mawar sahabat kitorang ni wat....gile ko nama dah unik sangat dah tu....

bila dah siap kitorang makan,

aku n the geng :tak de rupa mawar pun telur ni....ni macam telur bungkus...
dia : kalo disini panggil telur bungkus ka???
aku n the geng : lebih kurang la rupa dia....kalau kat sini telur bungkus die isi ayam...
dia : aku nda tau nama dia, telur ni kak mawar yang masak.. abang ipar aku panggil telur mawarMSN Onion Icons
aku n the gengMSN Onion Icons


** aku ada ambil la gambar telur tu sebagai bukti ...tapi ketiadaan kabel henpon wat aku x dapat nak haplot gambar telur mawar.....mesti korang pun terhengen nak tengok telur mawar kan????bhahahhahaha


5 comments:

HyRoSSa NeNy said...

name unik dh... tp cite sebalik name tu mcm yang hampun jekkk... muahaha... kalo cite dr awal takde la ase nk byg telur tu upe mawar kannnnn ~ muahahaha

misz sheyla said...

@neny ~ tau xpe... aku berusaha nak bayangkan rupe telur mawar tu mcm mane...upenye telur tu kak mawar yang masak..huhu

fazrulnoor said...

seb baik kak mawar yang masak telor tu. kalau abg ipar yang masak? dah nak kne panggil nama abg ipar lak telor tu

nur anis said...

huhu...puas saya nak bayangkan rupanya...tapi dapat bayangkan dah..hehe

misz sheyla said...

@fazrulnoor~ bhahahha tu la pasal...kalo tak...tettttt...

@nur anis~ kitorang dari kol 5 bayangkan tau...sampai kol 8 baru nampak rupe...rupenye telur yang kak mawar masak...ingat telur tu bentuk mawar ke ape

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...