Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, April 11, 2012

nebes bile office bergegar


okeh aku sangat ketar sekarang sebab aku kat office sensorang... tadi tetibe ase ade orang tolak2 kerusi aku....pas tu aku dah panik sekali aku tengok segla kipas, air atas meja, bunga- bungaan ofis dah bergegar sekali... siap ade sound efek bunyik krakkkk...krak...... pas tu tetibe dak fiza kol tanye office aku gegar tak...upenye die pun rasa....bangunan ni nak runtuh ke ape...ape la nasib aku duk bangunan lama...seyes aku takut...jangan la ko runtuh bangunan T___T.. aku menaip ni pun rasa mengeletar ag takut..... berani masuk office balik sebab dah xde ase gegar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...