Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, September 26, 2014

ehhhh....kenapa ni?????? graviti mama...


Abaikan tajuk tu..tiba2 teringat iklan wardina

eeeee bahagian mane ntah otak aku ni tak berapa berfungsi aku pun tak tahu la.... pagi tadi bangun tido capai berus gigi.. ambik pencuci muka safi aku picit letak kat berus gigi lepas tu aku berus gigi aku..rasa payau baru perasan bukan ubat gigi yang aku picit tadi...pencuci muka rupanya... ohhhh how come... aku bukan mamai sangat pun tadi...... lepas tu nak buat air milo... jerang air (old skol sangat ayat jerang ) sambil tunggu air masak..ambik mug letak milo 2 3 sudu..buh susu f&n .. tiba2 sophea merengek terus g sinki aku pasang paip tadah mug... ehhhhh kejadahan apa yang berlaku sebentar tadi... kena banyak main sodoku ni..... 




4 comments:

Rosmiza Ali said...

Haha! Dah kenapa tu? Kite dulu pernah sekali amik pencuci muka buh kat berus gigi.. Cuma sempat terperasan sebelum gosok gigi jer.. Hehehe..
Rosmiza Ali Official Blog™

Dkna Abza said...

ahaaa... mamai lg nie :)

Hafiza AizZawa said...

fokus dah lari nie.. hehe

Keyna said...

ina pernah sekali jadi macam tu, tapi amek ubat gigi nak sapu kat muka... ape de hal.... berangin kot!!!!!!! bukak mata "apahal dengan kau ni arena" monolog sendiri... hahahahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...