Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, September 10, 2014

Sophea 2 bulan


hari ni genap 2 bulan Sophea.. tadi g klinik untuk cucuk
berat dah bertambah ... dah 5.7kg.. patut lah tangan ibu cepat lenguh klau pegang awak..hihi..

Alhamdulillah kena cucuk sophea x nanges pun.. harap lepas kena cucuk xdemam..sebab ramai yang ckp budak2 lepas kena cucuk mesti demam...ade apa2 petua ke taknak bagi dorang demam?

7 comments:

(●*∩_∩*●) said...

comelnye dieee..
nama pun comel...
kejap aje dah 2 bulan sbb lama xdgar cite ibu kat blog..hihi

Rai Ourkizuna said...

Jgn bagi ubat demam tau lepas cucuk.. Ada kata nanti yg cucuk tu jadi tak berkesan pulak..

Sweetie said...

Biasalah la sesetengah bayi lepas cucuk demam... kalau demam pun tak lama sekejap je.

Dua bulan muka dah bulat...

Amanda Suria said...

Comelnya Sophea....mcm dh besar je....

Miera Nadhirah Tan said...

Congratulations... baby nampak cute sesangat....

Hafiza AizZawa said...

comelnye.. dah besar pun.. Fiza pula lama tak update blog..

eMMe said...

ada gak petua letak vicks keliling tempat cucuk tu, jgn sapu vicks tempat kene cucuk tu, ntah laa.. heee. tapi my twin dulu, demam, hahahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...