Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, September 5, 2014

cabaran 30 hari -hari ke 5 - 3 perkara yang ingin dikatakan kpd ex


3 perkara yang ingin dikatakan kepada bekas kekasih

sebenarnye bila dah jadi bekas je rasa dah x guna nak cakap pape lagi pun..bekas ni ade zaman study dulu la...skang dah beranak pinak macam tak relevan lagi je topik ni..tp xpe demi untuk menyahut cabaran,kite kembali ke zaman agogo dulu...kalau baru2 jadi bekas mungkin aku akan kata

jantan takguna
puihhh 
dasar buaye

skang ni aku boleh kata
semoga berjaya dunia dan akhirat
hidup dirahmati Allah
semoga diberi kesihatan yang baik

poyo ke? yeee aku sendiri pun rasa poyo...hihi


 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...