Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, September 12, 2014

baby 2 bulan memang suka main air liur ekkk???


Sophea ada perangai baru...suka main air liur time tido..umur baru 2 bulan..risau gak aku..tapi bile google normal rupanya..time tidur dan masa bangun tido...aduiiii berbuih-buih mulut tu.. dah macam belon dah..memang kena lap selalu..kalau tak kering la jawabnye..kadang-kadang tergelak sorang aku tengok..
Hye..name kite sophea..kite suka main air liur..

Kite terbangun Dan mengeliat..kemudian nangis sikit2 sebab IBU kacau kite..IBU lap2 mulut kite

Lepas tu ibu pujuk2 kite.. Buai2 kite sikit..kite pun tertidur semula Dan kite terus sambung hobi kita iaitu main air liur . alaaaaa...Kali ni bubble kecik2 jes kuar...

orang kata kalau anak start main air liur rambut maknye gugur..rambut aku ni memang dari dulu pun asyik gugur..lagi satu baby main air liur sebab maknye xdapat makan masa mengidam... ntah..aku tak de rasa mengidam.. teringin nak makan tu ada...kalau dapat gile happy..xdapat makan pun xkisah sangat..

4 comments:

Ecah Ecot said...

tu baru buat bubble manja2 lagi..belom dia menyembur..hehe

misz sheyla said...

Huhu..mintak2 LA x nyembur2 nanti

Nurfaezah Abdullah said...

comel pic no 2 tu hehe oyeah kata sophea hehe

Siti Nurhayati Dollah said...

hehe.. tengah practice nak menyembur ke tu.. amboiii dia punya menggeliat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...