Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, September 4, 2014

cabaran 30 hari- hari ke 4 buku kegemaran anda


Assalamualaikum.... hari ni baru terkial -kial nak join cabaran 30 hari..hari keempat cerita pasal buku kegemaran kan?.. aku ni bukan la rajin bebeno nak baca buku..zaman novel pun dah berlalu...tapi aku paling suka baca komik.. komik feberet aku bersama di ros biru..beli di 7e.. harga x ingt..tapi biase komik rege RM7.90 

buku ni pasal sorang budak perempuan nk sekolah sgt kat bndar..lepas tu alih2 jadi pembantu asrama dan kn duduk kat ostel lelaki..best gak cerite die..

1 comment:

Syeeda said...

menarik citer ni.. nk kena try jugak ni.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...