Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, January 11, 2013

Dengan Rasminya Telah bertukar status....ooo yeahhhhhhh


Tanggal 29 disember aku telah rasminya bertukar status dari cik kepada Puan...
call me puan now plishhhh.....
kahkahkahkah......
oo sekarang dah kawen gelak pun kena sopan, tutur kata kena sopan,bercakap dengan orang kena sopan,
malah untuk membeli belah pun kena sopan...berebut2 nek komuter pun kena sopan...BORING kan!!!!!!!!!!!

Alhamdulillah semua dah selamat 
sapa yang tak mengharapkan satu majlis sempurna 
aku rasa dah ok
tapi mungkin masih ada yang tak puas hati kan...
Eh asal pelamin macam ni???
eh kenape pakai kaler ni...
eh lauk ni aje ko hidang???
eh kenape pengantin gelap ni???<----- center="center" sentap="sentap" t__t="t__t">
xpe la asalkan selamat....family, saudara-mara, kawan2 dan orang kampung dah cukup berusaha untuk melicinkan perjalanan majlis, aku cukup2 syukur dan terhutang budi.... 
meh aku tepek sikit gambar bagi korang tengok...
walopon korang tak nak tengok tapi korang kena tengok jugak....
kahkahkah...opsssss...sopan, sopan, perlu sopan... hewhewhewhew
tenokla gamba titew ea....

ok...xjadi tunjuk gambar...tenet macam gary = siput peliharaan sponja 


5 comments:

Karisma Izzah said...

tahniah cik...eh..eh puan...haha...

best kan kawin? rasa tenang je...

HyRoSSa NeNy said...

tahniah fwensss!!!

wehhh sori tak pat join... tapi aku merayuuu kat sini... majlis aku nnt ko jgn bls dendam xdtg taw...wajib dtg!!! hahaahah

aku x terime kad ko pon!!!! ;p

fazrulnoor said...

nak tgk gambar :)

misz sheyla said...

@karisma ~ mekasih..alhamdulillah tenang...hikhikhik

@neny ~ no..no....no.... rayuan tak diterima...ko bile??cam dah tengok aje bunyi... haah..aku lupe nak anta... ingat nk g sendiri bagi kat ko...alang2 nak g makan takoyaki..last2 tako ntah kemane.. huhu.. tapi kalo ko nak aku leh bagi ..ade ag seratus lebih keping kad...hahahaha

misz sheyla said...

@fazrulnoor ~ gambar??nantiiiii..kene edit2 dulu...kahkahkah..amek mase tu nak edit kasi muka flawless gile...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...