Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, January 17, 2013

Anda Perempuan??? Tolong jangan pakai Lipgloss....


Nak cerita sikit la kan...
cerita pasal aku la.. bukan pasal orang lain...mak jemahhhhhh sangat2 kalau asyik cakap pasal orang lain....kheennn.. tak sesuai......
aku pagi-pagi nak pergi ke komuter tu Encik Suami yang hantar.......
ES aku anta, dah tentu2 la naik motor die......
Dalam 8-10 minit macam tu dah sampai.. bergantung kepada keadaan jalan...
pagi-pagi lagi aku dah siap-siap...
pakai makeup base
pakai foundation
bla..bla..bla...
bla..bla..blaaaa<--- 0.001="0.001" banyak="banyak" beza....="beza...." cume="cume" die="die" font="font" hasil="hasil" kemain="kemain" pakai="pakai" walaupun="walaupun">
diakhiri dengan lipgloss....untuk efek lebih seksi....


syekssiii kan....

so dengan penuh tawaduk aku nek motor....
aku memang penakut nek moto...
jangan kate motor la..kalau naik basikal pun aku tak berapa berani....
kalau aku nek motor , aku duduk kat belakang, tapi aku rasa kedudukan kepala aku lagi kedepan pada kepala orang yang bawak motor...
kahkahkah..bukan apa...
senang aku nak peratikan kereta kot2 yang bawak motor tak nampak...

eh...aku bukan nak cerita pasal tu sebenarnya ....
nak cakap sal lipgloss kan????
sambung balik cerita tadi....

ko kan dah naik motor kan, automatik la bumbung tak ada, dinding tak ada, 
so dengan kelajuan 80 km sejam , kadang 60 km/j 
aku boleh mengumpul macam2 binatang + serangga+ habuk2 di bibir..penuh melekat dekat bibir..binatang yang kecik2 terbang2 tu.... kesian die..bangun pagi2 dah mati melekat kat bibir aku T__T
serius... bukan main2...

kalo ko naik motor, tak payah la nak pakai lipgloss...penyudahnya banyak mangsa mati di bibir anda....sampai2 ke destinasi bibir ko penuh ngan serangga + habuk.... nak syekkksiii sangat kan......
sekian....

psttt ** gambar adalah diambil dari google...bukanlah bibir aku.... 


3 comments:

nenot said...

hahaha..agree wif u!

Nastyna said...

contoh terbaik.. hahaha
Salam kenal dear.

orked violet @ SYA said...

hahahaha. ye2 je sya ingat bahaye sbb chemical ingredients ke ape. ceh. entry lame tp rase nk bace. hehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...