Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, December 21, 2012

Nak tengok gambar kahwin Maria Elena lagi..........


korang jangan tanya aku, banyak lagi tak gambar kahwin Maria Elena..
gambar yang ada pun aku telah copy paste, bulat-sebulat bulatnya dari blog Hazanis tanpa kebenaran..tapi ai bagi kredit okey....hai hazanis saya dah copy paste....tak mo marah titew....

aku tengok gambar2 die tu aku cam 'eh kahwen pun wat muke biasa dia tu'
biasa kan kahwen orang wat muke ayu2 sikit...husband die pun lebih kurang aje...hahahaa 
pada korang yang nak tengok lagi meh aku bagi sikit...
semua pun copy dari gugel.....



cam shantek lak baju die ni.......nak yang niiiii plissss... oh...ok dah x sempat nak buat T__T


 bersama family hasbennye.... hahahaha aku tau sebab fatin liyana ada....




3 comments:

Syazana Zainn said...

gambar dia cantik :)

even buat muka pelik tp cantik.

:D

kalo sy buat gitu, buruk bebenor.haha

Admin said...

sempoi..
moga bahagia sampai syurga :)

hazanis said...

jom kita semua pakat kawin tahun depan. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers