Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 5, 2012

Nak makan subway


aku malam2 memang kelaparan yang hamat...hari2 makan megi kari buh telur sebijik...
cili potong tambah sos cili...perghhhhhhhhh sedap amat ahhhhh....
sejak2 makan rumpai laut dari sabah ni kan, aku memang jarang rasa lapar...
malam2 takde dah bukak peti sambil nanges2 hampa ....
xde dah teringin nak makan ayam goreng bagai...
kentang la, jejari ayam la...
woooohoo lari tajuk lak...
padahal cerita pasal teringin makan subway...

nak dijadikan cerita semalam nak pegi makan dekat subway
tapi tercongok kat luar subway tu...
haih...cam ne nak order ni?????
ai orang kampung...kat kampung tak de subway...
cane nak order...
setahu aku kita pilih sendiri die punya semua2 tu...
tapi macam mana????
T___T nanges 
last2 g oldtown sebelah subway...
makan oldtown dengan gembiranya

hari ni nak balik awal g makan dekat subway.......
bhahhahahhahaa






1 comment:

Anonymous said...

cian... itula.. tak ajak org... padamuka wakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...