Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, December 4, 2012

Durian Crepe



Durian kat kampung dah mula mengugurkan diri nya sejak dari 2 minggu lepas...
mak aku cakap banyak ag buahnya...
bulan depan pun belum abes ni.....
buah yang muda still teguh bertahan kat atas pokok...
ingat kecik2 dulu pantang dengar bunyi "debukkkkk!!!!!!"
mesti berlari2 pergi kutip buah durian....
lepas tu kumpul dekat laman.... tengok sape yang kumpul paling banyak....
bhahhahahaha.... rindu lak ase nak kutip durian pagi2... 
eh..nak cerita pasal durian crepe sebenarnya.....
lately ni famous amous betoi dengan durian crepe..........
dah lama dengar tapi tak pernah teringin nak cuba pun...
xde la meleleh2 sangat air liur bila dengar durian crepe...
tapi macam dah makin menjadi2 pulak perihal durian crepe ni...
tetibe aku rasa macam ketinggalan yang amat kebelakangan bila semua orang makan durian crepe
best sangat ke durian crepe itu???
hah???? best sangat ke????
nak beli tapi semua yang jual COD.... tak kuasa lak aku nak g bangsar sane....

amboih ko jemah..pandai lak ko jadi gebu cam neh....
mana nak cari durian crepe nih????bhahahahhahaa 
lau suh mak aku buat mesti mak aku jawap
"tak kuasa mak" <--- atas="atas" dibahu="dibahu" font="font" ke="ke" mata="mata" nbsp="nbsp" sambil="sambil" tangan="tangan">

2 comments:

HyRoSSa NeNy said...

akak opis aku de wat weyh... sedap dasat!!!! die bole delivery kat ko... ^_^

ekceli kat bawah area big apple pon de kedai jual khas~

adieha said...

salam. leh check kat list yg sy dah compile. mane tau ade dekat area awak.

http://myh3rbalif3.blogspot.com/2012/12/misi-mencari-durian-crepe.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers