Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, December 19, 2012

like a BOSS!!!!!!!!!


semalam baru dapat sijil
setelah sebulan lebih anta untuk dicop
sijil tak cop2
so aku amek keputusan amek balik sijil tu
sampai2 dekat office pengarah
pa die suh cop sendiri
apakah??? kenape tidak diberitahu sebulan yang lepas....
gigih la aku dengan mommy to be cop sijil2 tu semua
tampal common seal bagai
lalu balik ke office

selepas itu
aku kembali ke meja lantas jari jemari pantas menaip surat
terus aku print dan fotostat surat2 tersebut untuk edaran
lantas aku staplerkan surat2 tersebut...

aku susun mengikut negeri
langkah terakhir aku masukkan dalam sampul surat untuk tujuan pengeposan
dah separuh siap... 
aku tengok surat yang dah fotostat tersebut...

Ohhhhhhhh.........
number surat dan tarikh tidak aku catat sebelum difotostat tadi...
xpe lah hal kecik
aku boleh tuliskan aje untuk setiap surat yang telah aku fotostat
pandang kat bawah
ohhhhhhhhhhh
surat belum sign lagi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kejam betul dunia ni T____T
ikut ati aku nak signkan aje setiap surat yang telah aku fotostat



1 comment:

Anonymous said...

O.O*** wah.. betul2 la multi-tasking... daebaQ!! daebaQ!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers