Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, December 20, 2012

Durian Crepe punya pasal


oleh sebab tak nak rasa loser sangat kerana tak pernah makan durian crepe
maka aku telah mengoder durian crepe dari kak masruha 
aku tak kenal pun kakak ni tapi si neny yang telah rekemen kan....
kakak opis katenye....
gambar gugel okeh

gigih la aku g pick up durian crepe dekat midvalley <---- a="a" href="http://meeoowwers.blogspot.com/" ofis="ofis" sebab="sebab">neny
kat situ
amek durian crepe pas tu terus bergegas g beli takoyaki kat midvalley
sangat ohsem tau tako kat situ...
tau tak tako tao dekat midvalley????
ohhhh dap...dap...dap...
kalau beli tako dekat sogo ko akan rasa macam makan tepung aje.... puiiiiiii
bukan pui dekat tako.. tapi pui dekat diri sendiri....
terus beli 2 kotak sekali dekat tako tao
ase mcm nak amek 3 kotak.... tapi tak nak nampak tamak sangat...
lepas beli terus g komuter nak balik...
tunggu lame gile okeh...
asyik komuter rawang aje yang lalu....
eiii jadah tol....mane komuter ke batu caves ni...
dekat 3 4 komuter gak la yang lepas....
abes gak la takoyaki aku sekotak tu...
dengan durian crepe seketul
akhirnya aku ngan dak ain decide naik aje komuter ke rawang tu....ingat nak turun kat stesen putra
dah naik tu, komuter pulak ade masalah aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...dekat sejam bergerak x sampai lagi ke kl sentral... sampai kl sentral aku perasan lane sebelah sane komuter ke batu caves... aku bagi tau dak ain
kitorang pun turun kat kl sentral tunggu komuter kat lane sebelah sini pulak...
abes lagi sekotak lagi tako... T__T
masih nak makan sebenarnye...
menyesal tak beli 3 kotak tadi.....


p\s * baru2 ni nek komuter baru perasan yang kalau tunggu kat midvalley memang komuter ke batu caves takkan lalu...nasib baik aku ngan dak ain tak tunggu...kalau tak mau berjanggut gak kitorang kat midvalley tu T__T

2 comments:

HyRoSSa NeNy said...

coyyy sampai berjanggut mmg takkan dtg tren gi batu caves... tapi mmg aku tggu tren sejam nak balik bangi haritu... apehal ntah... cet!!!

eit... len kali kot nk mkn durian crepe...pesan siap2 kat akak tu nak mintak hantar kan... sbb katenye ko tak habaq kat die pon nak mintak hanta... weeee =)

Anonymous said...

bongeng!!! wakakak padamuka kau!! tu lah pigi midvaley ndk ajak org!! hoh!! DASAR!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...