Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, January 22, 2015

5 Urutan perut untuk baby


ni untuk rujukan aku ...masa mula2 dulu aku tak reti urutan macam mane yang nak kena buat...
walaupun dah ade gambar ni still aku tak reti..tapi aku cuba jugak la buat bagi baby selesa... 



selesa kan ....sengih je bangun tido..

6 comments:

nur anis said...

thanks sharing..boleh praktik balik ni..

Najib Ariyan said...

terima kasih infonya... masa kekecik selalu mak saya urut adik adik saya... lebih kurang macam tu lah

Nabila Syifa said...

cutenya baby tuuu~~

Rina Ellisa said...

Tq for info :)

Syaz Rozelt said...

Comey baby..baby kalau kena urut lebih tenteram kan..so kurang la meragamnya..

InaYusoff said...

ocococomeyy nye diaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...