Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, January 16, 2015

Festival Lampu Putrajaya


ni cerita zaman purba dah...
baru nak cerita..
malam tu aku ngan Encik Suami menggigihkan diri pergi festival lampu
ok gak la ....
aku tak boleh nak jln beria sangat sebab phea tido
anak solehah aku ni, time jalan mesti nak tido...
kat umah bersengkang mata tak nak tido T__T








seronok la g sini...apaknye yang lebih seronok...beli belon bagai untuk anak die T__T

3 comments:

cik mah said...

Best2...comelnyer baby

Najib Ariyan said...

Alahaiiii... masa cheq kat sana takdak pulak segala mala pesta lampu lah pesta cahaya lah... dah balik semua ada... nak pegi lagi lah

ewanthology said...

tak sempat nak g hari tu...dengarnya jammed jugak putrajaya masa tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...