Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 20, 2015

Review makan di Choleq jalan Reko Maggie kari + Nasi kak wok


Encik suami ajak g makan megi ketam
sedap kata kawannye...
so kami bertiga mencari la kedainye
nama kedai pun tak tau...Encik suami kate nama kedai tu start dengan huruf C
puas aku mencari ternampak la signboard Choleq

masuk2 order megi ketam 2
nak order choleq awal lagi
so makan megi ketam aje la
megi ketam die sedap wehhhh
memang sedap
tapi ketam die tak fresh langsung T__T
makan terpaksa bergilir-gilir sebab budak kecik ni dah tak boleh duduk diam
semua benda dia nak pegang.. tangan ketul2 geram aku nak gigit...ketap gigi je tiap kali pegang tangan die

tadaaaaaa... ni la megi ketamnye
rasa dah terbaikkkkkk tapi ketam tak fresh pulekkkkkkkk
ni first time aku makan megi ketam
sebab tu aku ckp terbaik..hihi

harga aku tak tau berape...tapi Encik suami cakap mahal...

Semalam singgah lagi sini sebab nak try nasi kak wok pulak...
sebab hari tu tengok ramai makan nasi kak wok ni..
nasi kak wok ni memang best...murah pun murah...
tetap tak dapat makan choleq sebab choleq boleh order start pukul 5

gambar gugel..semalam x snap gambo pun

pendapat aku tentang kedai ni...makanan die boleh tahan...nak2 nasi kak wok die tu kan....sedap wokkk...megi ketam pulak, mohon owner gunakan ketam yang fresh lagi sedap...bersesuaian la dengan harga yang agak mahal tu kan

pada korang2 yang nak datang makan sini boleh ke alamat bawah ni hah

 CholeQ
No 1-G (Jalan Reko Sentral 1),
43000 Kajang, Selangor

1 comment:

Ann Ishak said...

bole cuba, thanks sharing

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers