Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 27, 2014

waktu sesuai keluarkan duit nuffnang


Hari ni gatal je tangan nak Cash out duit Nuffnang... dalam tengah fikir-fikir tu, tiba-tiba pulak jari terklik Cash Out...thehehehehehee...... kebetulan pulak hari ni dah 27 hari bulan. makanya memang sesuai sangat-sangat la kita keluarkan. 
kalau mengikut  tips dari blogger otai-otai kita, waktu yang sesuai untuk kita cashout earnings di Nuffnang. 

COPY PASTE : networkblog tak salah aku.....maap encik blog... x dpt nak bgi link...sebab banyak sangat bukak tadi...lupe nk copy link

  1. Cashout di HUJUNG bulan, diulangi HUJUNG bulan
  2. Jangan cashout awal bulan, akan kena tunggu 2 bulan untuk cek sampai
  3. Cashout pada atau selepas hari Isnin hujung bulan sebab earnings CPC update setiap hari Isnin
  4. Pilih tarikh selamat untuk cashout, pilih 27 atau 28 haribulan
  5. Tapi kalau waktu tu tengah ada buffered earning yang masyuk, tunggu la lama sikit. Kot-kot buffered jadi metered. Hehehe. Tapi jangan sampai lewat sangat
Kalau tak faham berapa lama cek akan sampai, saya jadikan diri saya sebagai contoh :
Bulan ini (April) di hujung bulan, saya cashout Nuffnang. Sepanjang bulan Mei, pembayaran untuk pendapatan bulan April saya akan diproses. Jadinya, saya dijangka akan menerima cek pendapatan bulan April pada awal bulan Jun nanti
Apa yang berlaku kalau saya cashout awal bulan :
Saya cashout pendapatan bulan ini (April), contohnya pada 3 Mei. Cashout tersebut akan dikira sebagai cashout bulan Mei punya. Jadi, cashout tu tak diproses. Dia akan hold sampai hujung bulan Mei, bulan Jun dia akan proses pembayaran. Jadi, saya dijangka akan terima cek pada bulan Julai nanti. Wahh sempat berjanggut dulu la. Jadi, jangan cashout awal bulan ye? Hohoho

8 comments:

Zam said...

ok, nasihat diterima.. hujung bulan ye ;)

Unknown said...

Wah entry ni bagus la untuk saya yg baru2 ni :)

Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

SNM said...

Nice sharing. Hihihi...boleh bagi tips utk dapat BE/CPUV? Huhu....x merasa lagi nak cash out duit nuffnang ney...

Zura said...

nuffnang akak ciput je, ntah bila blh cash out.. hahahaahahaah !!

Unknown said...

yeah, tips yang berkesan untuk saya yg xpernah cashout lagi hee .thanks bagi info nih kak sheyla :))

Unknown said...

yeah, tips yang berkesan untuk saya yg xpernah cashout lagi hee .thanks bagi info nih kak sheyla :))

Unknown said...

@zamani abe~ ujung bulan..ujung bulan

@muhammad taufiq~ ni pun dpt dari otai2

@siti noryanawati~ hukhukhuk nak dptkn BE tu mcm xlyk je..pasal kite pun ciput je..xpe..t kite godek2

@zura lee~ alaa akak kite pun ciput je hah..

@shasha~ mekasih dik...

.:: Schaz ::. said...

nice info utk pengguna baru mcm saya. hehe. btw drop here follow u.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers